Home > Zeer Effectieve AdWords Advertentie Teksten Schrijven (1/9)

Internet Marketing Blog van Klik Proces

Vol SEO en Conversie Optimalisatie Tips en Handleidingen

Zeer Effectieve AdWords Advertentie Teksten Schrijven (1/9)

AdWords advertentie resultaat verhogen

Dit is een complete handleiding om zeer effectieve AdWords advertentie teksten te schrijven. Hier tref je de nieuwste methoden en technieken aan om een AdWords advertentie te schrijven met een uitgebreide uitleg, voorbeelden en valkuilen.

Door het volgen van deze handleiding kan jij een BIZAR hoog AdWords advertentie rendement behalen voor jouw bedrijf. Hoger aanvraag percentage, lagere kosten per klik en een hogere kwaliteit aanvragen.

De inhoud van deze AdWords Advertentie Teksten handleiding

1 – Introductie in AdWords Advertentie Teksten Schrijven
2 – AdWords Advertentie Landingspagina’s Begrijpen
3 – AdWords Advertentie Waarde Propositie Opstellen
4 – AdWords Advertentie Doelgroep Bepalen
5 – AdWords Advertentie Samenstellen – Wat Ga Je Vertellen?
6 – Opbouw van een Effectieve AdWords Advertentie Tekst
7 – Effectieve AdWords Advertentie Schrijf Technieken
8 – Sterke AdWords Advertentie Woorden
9 – AdWords Advertentie Testen Draaien

Wat is een AdWords Advertentie?

Een AdWords advertentie is een belofte van de adverteerder in ruil voor de klik van de bezoeker.

Dit is ook meteen waar het meestal fout gaat. Mensen lezen iets en komen vervolgens op een pagina die die belofte niet waar maakt OF het is niet duidelijk op welke manier die belofte wordt waargemaakt. Dus betaal je wel de kosten, maar ontvang je niet de baten.

Wil je echt scoren dan moet je, beginnend bij de AdWords advertentie, deze belofte uitdragen en waarmaken.

Je wordt in deze handleiding stap-voor-stap meegenomen in het verbeteren van jouw AdWords advertentie tekst. Dit betekend dat er regelmatig opdrachten staan beschreven om uit te voeren.

Om deze handleiding het meest effectief te gebruiken is het aan te raden opdrachten direct uit te voeren. Excel is tijdens iedere opdracht nodig om de opdracht uit te voeren en de antwoorden te noteren.

Het meest praktische is om 1 Excel bestand te creëren en deze gedurende de gehele handleiding te gebruiken. Terwijl je deze handleiding doorloopt zal je Excel bestand steeds verder gevuld worden eindigend met alles wat nodig is om een effectieve AdWords advertentie te schrijven en te testen.

Een korte uitleg wat je in ieder hoofdstuk van deze handleiding kan verwachten

Hoofdstuk 2. AdWords Advertentie Landingspagina’s Begrijpen

AdWords advertentie landingspaginaVoordat je een advertentie kan creëren moet je bepalen waar de bezoeker terecht gaat komen als die op de advertentie klikt. Omdat jouw advertentie aan moet sluiten op deze pagina. Je kan immers niet ‘A’ beloven, terwijl op de landingspagina duidelijk ‘B’ vermeldt staat.

 

Hoofdstuk 3. AdWords Advertentie Doelgroep Bepalen

AdWords advertentie doelgroep bepalenHier bepaal je exact wat je kan gaan vertellen op basis van je eigen producten, diensten, bedrijfsvoering en alle concurrerende advertenties.

 

Hoofdstuk 4. AdWords Advertentie Waarde Propositie Opstellen

AdWords advertentie waarde propositie (USP's)Hier ga je bepalen voor wie je de advertentie schrijft. Wat gaat er in de gedachte van diegene om die jij wilt bereiken. Wat wil die bezoeker weten? Waar is die bang voor? Waar wil die zekerheid van zijn? Als je dit weet en begrijpt kan je daarop inspelen om de bezoeker effectiever aan te spreken.

 

Hoofdstuk 5. AdWords Advertentie Samenstellen – Wat Ga Je Vertellen?

AdWords advertentie samenstellenHier bepaal je exact wat je gaat vertellen op basis van je eigen producten, diensten, bedrijfsvoering en alle concurrenten.

 

 

Hoofdstuk 6. Opbouw van een Effectieve AdWords Advertentie Tekst

Zeer Effectieve AdWords Advertenties SchrijvenHierin leer je hoe je een AdWords advertentie zo effectief mogelijk opbouwt en indeelt. 

 

Hoofdstuk 7. Effectieve AdWords Advertentie Schrijf Technieken

AdWords advertentie beste schrijf techniekenIn hoofdstuk 7 staan schrijftechnieken beschreven die jouw helpen bijzonder effectieve advertenties op te stellen. HET hoofdstuk waarin je alles leert over het juist opstellen van zinnen.

 

Hoofdstuk 8. Sterke AdWords Advertentie Woorden

AdWords advertentie sterke woordenDit hoofdstuk staat boordevol veelgebruikte woorden om jou te helpen snel de juiste woorden te vinden om jouw AdWords advertentie op te stellen.

 

 

Hoofdstuk 9. AdWords Advertentie Testen Draaien

AdWords advertentie testen draaienHoofdstuk 9 beschrijft hoe je jouw AdWords advertenties continu effectiever kan blijven maken door gebruik te maken van testen. Je leert de werking van AdWords advertentie testen en een bijzonder effectieve test strategie opzetten.

Zet de eerste stap in het opstellen van BIZAR effectieve advertenties. Ga verder naar hoofdstuk 2. AdWords Advertentie Landingspagina’s Begrijpen

Heb je nog vragen, opmerkingen of suggesties over dit artikel? Ik hoor het graag 🙂 Laat een comment achter!

26 May 2016 | Categorie: AdWords Advertenties

Hoe waardevol was dit artikel voor u?
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 4.50 out of 5)
Loading...
Delen wordt gewaardeerd!

Over Bart van der Meer

Bart van der Meer SEO & Conversie optimalisatie expert en eigenaar Klik Proces. Heb je vragen of opmerkingen? Laat hieronder een reactie achter en ik beantwoord ze persoonlijk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *