Schrijf Je net zo Passief als op 99% van Alle Websites? Dat Kost Je Omzet! Ontdek Hier Hoe een Actieve Schrijfstijl Jouw Conversies Verhoogt. Transcriptie: Hoe Een Actieve Schrijfstijl Jouw...
SEO – Conversie Optimalisatie – YouTube – Voice (Search)
Schrijf Je net zo Passief als op 99% van Alle Websites? Dat Kost Je Omzet! Ontdek Hier Hoe een Actieve Schrijfstijl Jouw Conversies Verhoogt. Transcriptie: Hoe Een Actieve Schrijfstijl Jouw...
Ontdek Deze Toffe SEO Case Study Hoe een Sceptische Opdrachtgever de Groei Vond in Bezoekers, Aanvragen en Omzet. Transcriptie: Online B2B Marketing: 700 Bezoekers = €13.600...
Is jouw WordPress website gehackt? In dit artikel geef ik je een compleet stappenplan om jouw website weer schoon te krijgen. Overzicht stappen: Inhoud van dit artikel Overzicht stappen:Hoe Je...
De pagina die u zocht kon niet gevonden worden. Probeer uw zoekopdracht te verfijnen of gebruik de bovenstaande navigatie om deze post te vinden.
De pagina die u zocht kon niet gevonden worden. Probeer uw zoekopdracht te verfijnen of gebruik de bovenstaande navigatie om deze post te vinden.
De pagina die u zocht kon niet gevonden worden. Probeer uw zoekopdracht te verfijnen of gebruik de bovenstaande navigatie om deze post te vinden.
Gebruik Usability om Jouw Conversies te Verhogen Inhoud van dit artikel Gebruik Usability om Jouw Conversies te VerhogenWat is Usability?Een Usability voorbeeldTips hoe je Usability toepast om...
Gebruik Cart abandonment om Jouw Conversies te Verhogen Inhoud van dit artikel Gebruik Cart abandonment om Jouw Conversies te VerhogenWat is Cart abandonment?Een Cart abandonment voorbeeldTips hoe...
Ontdek alles om jouw formulier te analyseren en testen te draaien. Transcriptie: Form analytics + Gebruikersgedrag + A/B en Multivariate teksten – Deel #8 Inhoud van dit artikel Transcriptie: Form...
De pagina die u zocht kon niet gevonden worden. Probeer uw zoekopdracht te verfijnen of gebruik de bovenstaande navigatie om deze post te vinden.
De pagina die u zocht kon niet gevonden worden. Probeer uw zoekopdracht te verfijnen of gebruik de bovenstaande navigatie om deze post te vinden.
Elke webshop staat bol van de interne linken. Maar weet je ook dat ze cruciaal zijn voor SEO? Google gebruikt ze om je webshop te begrijpen en jouw shop zoekwoordposities toe te kennen. Hieronder...
De URL structuur van een webshop is cruciaal voor een hoge omzet. Voornamelijk, omdat je SEO afhankelijk is van de webshop URL structuur. Een URL structuur geeft weer welke pagina...
Als je een webshop online zet, kan dat op 2 soorten domeinen. HoofddomeinSubdomein Beide manieren hebben voor- en nadelen die hieronder staan toegelicht. Dat voorop gesteld heeft Google hier zelf...
Technische optimalisatie van je webshop is cruciaal om te scoren in Google. Gelukkig zijn er heel veel zaken die je eenmalig goed moet instellen en die vervolgens altijd op elke pagina kloppen....
Iedere webshop zou een robots.txt bestand moeten hebben. Niet alleen kan je hier heel veel belangrijke dingen instellen voor SEO, ook kan het invloed hebben op de snelheid van je webshop. Hieronder...
Een sitemap is een gestructureerde weergave van je website. Een blauwdruk die precies vertelt welke pagina zich waar bevindt. Er zijn 2 soorten sitemaps: een on-site sitemap en een XML sitemap....