Verhoog de Conversie van Jouw Leadgenerator

Leadgeneratie gaat over alle activiteiten die ondernomen worden om in contact te komen met potentiële klanten. Om een succesvol leadgeneratie traject te starten is het erg belangrijk om de doelgroep zo goed mogelijk in beeld gebracht te hebben.

Je moet weten wie je doelgroep is, waar deze zich online bevinden, wat ze leuk vinden en waarop ze zoeken in Google.

Potentiële leads naar je website krijgen is stap één.

Vervolgens is het de kunst om van deze bezoekers micro of macro conversies te maken.

Een micro conversie is het bezoeken van een bepaalde pagina, een social media volger, download of een nieuwsbrief inschrijving.

Een macro conversie is het aanvragen van een offerte via de mail, telefoon of live chat.

Wij optimaliseren het volledige traject. Vanaf de eerste advertentie of zoekwoord, tot de bedankt pagina na de macro conversie.

Bekijk hieronder bijvoorbeeld de conversie verhoging van de eerste stap van een funnel. Het downloaden van een gratis e-book:

+32% Conversie

Hoe het Werkt

Hieronder staat in 5 eenvoudige stappen beschreven hoe het proces werkt.

Data

We installeren software op de website of shop om data te verzamelen over het gedrag van gebruikers. Denk hierbij aan: analytics, heatmaps, opnames van bezoekers, etc.

Analyse maken

Op basis van deze informatie en onze expert ervaring ontwikkelen we een analyse van alle sterke en zwakke punten van het design. Deze analyse wordt per pagina of per funnel gemaakt.

Prioriteren

De analyse wordt vervolgens omgezet in een prioritering. Daarbij kijken we naar de potentiële opbrengst van een verandering, de tijd die het kost om deze te implementeren, mensen die ervoor nodig zijn, etc.

Adviesrapportage

Wat je als klant uiteindelijk ontvangt is één complete adviesrapportage. Geen ellenlang rapport, maar een geprioriteerde lijst waarop precies staat wat het eerste punt is om mee te beginnen.

Implementatie

Op basis van het adviesrapport gaan we aan de slag om de website of shop aan te passen. We verbeteren het design, zodat de conversie flink stijgen. Een conversiestijging van 10% is niet ongebruikelijk.