Internet Marketing Blog van Klik Proces

In het internet marketing blog van Klik Proces kan je praktische informatie en inspiratie vinden om het rendement van jouw online inspanningen te verhogen.

Hieronder kan je direct op het blogpost klikken waar jij meer informatie over wilt hebben. Ook kan je de zoekfunctie gebruiken om de informatie te vinden die je zoekt.

Vindt Direct Wat Je Zoekt

  • Alles
  • AdWords Advertenties
  • Conversie Optimalisatie
  • Copywriting
  • Experimenten
  • Linkbuilding
  • Lokale SEO
  • SEO (Zoekmachine Optimalisatie)
  • Uncategorized
  • Voice

212 Neuromarketing Technieken om Jouw Conversies te Verhogen

212 Neuromarketing Voorbeelden om Jou te Inspireren en Uit te Dagen Als je bezig bent om de conversie te verhogen van jouw website of shop zijn er verschillende niveaus. Werken alle links en pagina's wel goed? Begrijpt een gebruiker je site intuïtief? Is de mobiele versie duidelijk te gebruiken zonder vervelende pop-ups? Op het hoogste [...]

4 Elementen van een Sterke en Slimme Conversiegerichte Tekst

Ontdek de 4 Cruciale Elementen een Normale Tekst Veranderen in een Verkoop Machine. Inclusief Voorbeelen van Websites en Shops + Tips! .embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; } Transcriptie: 4 Elementen van [...]

Ultieme Uitleg Over Keyword Density + Effectieve Tips in 2019

Ontdek wat Keyword Density (Zoekwoorddichtheid) is, Waarom het Belangrijk is Voor Jouw SEO en Hoe Je Dit Effectief Inzet om Hoger te Scoren. .embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; } Transcript:Ultieme [...]

CTR Verhogen met 50% Door Perfecte Woordkeus

Ontdek Hoe Je Jouw CTR met Wel 50% Verhoogd Door de Perfecte Woorden te Kiezen en Jouw Resultaten Dramatisch te Verbeteren. .embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

Ultieme Uitleg Over Voice Search Incl. Trends en SEO Aanbevelingen

Voice Search gaat gigantisch worden! Maar hoe je hier optimaal gebruik van maakt is een belangrijk vraagstuk. Daarom vind je hier de ultieme handleiding tot voice search en alles wat ermee te maken heeft. Complete Basis Uitleg Over Voice Search Ontdek de complete basis uitleg van voice search. Waaronder de groei, alle voordelen en hoe [...]

Complete Basis Uitleg Over Voice Search

Voice search en digitale assistenten maken een ongekende groei mee. Binnen nu en een paar jaar is de verwachting dat voice search een belangrijk deel van ons leven uit gaat maken. In dit artikel kan je alle basis informatie vinden over voice search: Wat is voice search Hoe voice search werkt via digitale assistenten en [...]

Voice Search: Alle Digitale Assistenten en Voice Apparaten op een Rij

Voice search kent momenteel een grote wereldwijde groei door. Over de wereldwijde groei hebben wij ook een artikel geplaatst. Dat artikel kan jij bekijken door hier te klikken. Vanwege deze groei zijn er ook vele digitale assistenten en apparaten die gebruik maken van voice search. Hieronder vind je een compleet overzicht van alle digitale assistenten [...]

Voice Search Statistieken, Groei, Trends, Quotes en Voorspellingen

Hieronder staat een complete lijst met alle belangrijke statistieken, trends en verkopen op het gebied van voice search, digitale assistenten en voice ondersteunende apparaten. Let wel op dat Nederlands en Europees onderzoek maar zeer beperkt aanwezig is. Het meeste onderzoek is gebaseerd op Amerika. Voice Search Apparaten Op welke apparaten wordt voice search gebruikt? Smartphone [...]

Bovenaan in Siri Voice Search Resultaten (Incl. SEO Ranking Factoren)

Siri is de digitale assistent van Apple en één van de weinige assistenten die werkt via Nederlandse voice search. Met een smartphone marktaandeel van ongeveer 30% en 400 miljoen apparaten wereldwijd is Siri één van de grootse digitale assistenten in Nederland en wereldwijd. Maar hoe werkt Siri precies? Welk soort resultaten kan Siri laten zien? [...]

Adverteren via Voice Search – SEA, PPC of Iets Anders?

De kans dat er in de toekomst geadverteerd wordt via voice is groot. Extreem groot. Zo heeft Amazon al bekend gemaakt, dat adverteren eraan komt. Maar er kan op dit moment nog niet geadverteerd worden via voice search. Waarom Voice SEA er Voorlopig Niet Inzit Op dit moment zijn alle grote techbedrijven de strijd aan [...]

Linkbuilding 2018/2019: 103 Fenomenale Strategieën (Update: November)

Is linkbuilding in 2018 en 2019 nog noodzakelijk? Linkbuilding bepaalt voor een groot deel of jouw content hoog in Google komt of niet. De backlinks naar een website bepalen de SEO kracht van je website of shop. Hoe goed de content, techniek en structuur ook is, zonder backlinks scoor je niet op competitieve zoekwoorden. Linkbuilden is voor veel ondernemers [...]

Passieve B2B Leadgeneratie Via SEO [Complete Handleiding]

Ontdek Hoe Je Via SEO een Compleet Passieve B2B Leadgeneratie Website Ontwikkeld Die Elk Dag Verse Leads Naar je Mailbox Stuurt. .embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; } Transcript: Passieve B2B [...]

Gebruik een Conversion Funnel om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik een Conversion funnel om Jouw Conversies te Verhogen Door het in kaart brengen van de Conversion funnel kun jij heel eenvoudig jouw conversies verhogen. Hieronder wordt het begrip verder toegelicht. Wat is een Conversion funnel? Conversion funnel is het Nederlands beter bekend als Conversie funnel. De Conversion funnel is de reis die de klant […]

Wat Zijn Backlinks en Wat is Linkbuilding?

Wat zijn backlinks en wat heeft linkbuilding daarmee te maken? .embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; } Transcriptie: Wat zijn backlinks en wat is linkbuilding Hoi! Mijn naam is Bart van [...]

Growth Hacking Voor Start-Ups Via SEO

Ontdek hoe je growth hacking toepast als start-up via SEO. Maak van je website je groeimachine. .embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; } Transcriptie: Growth hacking voor startups via SEO Hoi, [...]

Website Aanmelden bij Google: in 2 Minuten Geregeld

Ontdek hoe je in 2 minuten jouw website of 1 pagina aanmeld bij Google, zodat deze direct geindexeert wordt. .embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; } Transcriptie: Website aanmelden bij Google: [...]

Gebruik Eye tracking om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik Eye tracking om Jouw Conversies te Verhogen Eye tracking is erg bekend in de online wereld, vooral voor het analyseren van websites wordt deze methoden ingezet. Maar wat houdt deze methode precies in? Wat is Eye tracking? Eye tracking is een onderzoeksmethoden om achter het kijkgedrag van mensen te komen. Dit is vooral interessant [...]

Voice Control: Hoe Je Jouw (Magento) Webshop Klaarmaakt Voor Voice

Voice is het vervangen van het traditionele typen op een toetsenbord door het opgeven van commando’s via spraak. Een spannende tijd voor webshop eigenaren, want voice gaat het e-commerce landschap compleet veranderen. Hier kun je nu al op inspelen door je SEO strategie eens goed onder de loep te nemen. Maar voice is veel meer [...]

Gebruik een Online customer journey om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik een Online customer journey om Jouw Conversies te Verhogen De online customer journey, in het Nederlands een online klantreis genoemd, is een veel gebruikte tool in de marketingwereld. Waarom deze techniek populair is lees je hieronder. Wat is een Online customer journey? Voordat een websitebezoeker een klant wordt, legt het een hele route af. Deze route […]

Wat en Waarom zoekmachine Optimalisatie (SEO)?

Wat is Zoekmachine Optimalisatie? Het doel van zoekmachine optimalisatie is om meer bezoekers vanuit zoekmachines naar je website te halen. Zoekmachine optimalisatie bestaat uit twee deelgebieden: niet-betaald zoekverkeer en betaald zoekverkeer. Niet-betaalde zoekmachine optimalisatie noemen we SEO, Search Engine Optimization. Betaalde zoekmachine optimalisatie staat bekend als SEA, Search Engine Advertising. Betaalde Zoekmachine Optimalisatie (SEA) Betaalde […]

Ultieme Google (SEO) Sandbox Gids

Google sandbox (ookwel SEO sandbox genoemd) is een begrip dat onbekend is voor veel bedrijven, ondernemers, marketeers en zelfs SEO’ers. Tot het moment dat je er mee te maken krijgt. Samengevat is de Google Sandbox een spambeveiliging van Google die ervoor zorgt dat je niet scoort in Google. Hieronder kom je precies te weten: Wat […]

Alles Wat Je Moet Weten Over de Google Possum Update

Alles Wat Je Moet Weten Over de Google Possum Update Google heeft weer een nieuw dier in de Google update dierentuin! De Google Possum oftewel buidelrat. Zie je in de lokale zoekresultaten in de laatste week van september 2016 veel wijzigen? Dan is dit waarschijnlijk waarom! Sowieso is september een zeer drukke maand voor Google […]

Meest Complete Gids Over Dofollow en Nofollow Linken Ooit

Wat is een Dofollow Link Een dofollow link is in feite een normale link. Zowel interne linken als backlinks zijn standaard dofollow. Dit ziet er als volgt uit: Dit is een link naar Klik Proces Met HTML code ziet het er zo uit <a href=”http://klikproces.nl”>Dit is een link naar Klik Proces</a> Omdat een link standaard dofollow […]

Gebruik een Reptielenbrein om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik een Reptielenbrein om Jouw Conversies te Verhogen Wanneer je op de hoogte bent van het Reptielenbrein kun je heel eenvoudig je conversies verhogen. Wat is een Reptielenbrein? Het reptielenbrein staat ook wel bekend als het R complex. Het controleert onze primaire levensbehoeften. Hierbij moet je denken aan honger, ademhaling en vecht-en vluchtreacties. Het reptielenbrein […]

Gebruik Hindsight Bias om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik Hindsight Bias om Jouw Conversies te Verhogen Je wilt de conversie van je webshop verhogen? Dat kun je op verschillende manieren doen, het inzetten van een Hindsight Bias is er daar één van. Wat is een Hindsight Bias? Wanneer mensen een gebeurtenis als voorspelbaar zien nadat de gebeurtenis heeft plaatsgevonden, wordt een hindsight bias [...]

Gebruik Confirmation Bias om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik Confirmation Bias om Jouw Conversies te Verhogen Het verhogen van je conversie kan je op verschillende manieren tot stand brengen. Inspelen op de bevestigingsvoorkeur van mensen is er daar één van. Een bevestigingsvoorkeur wordt ook wel Confirmation Bias genoemd. Wat een bevestigingsvoorkeur is en hoe je deze toe kunt passen in je webshop lees [...]

Checklist Voor een Goede Kwalitatieve Backlink

Op elk SEO blog kom je de termen goede backlinks of kwalitatieve backlinks tegen. Op SEO en internet marketing bloggen vertellen ze je meestal het volgende hierover: Het enige wat je nodig hebt is ‘waardevolle content’ en kwalitatieve backlinks of goede links of white-hat links. Los van dat dit niet waar is, vertelt niemand wat […]

Gebruik Call to Action om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik een Call to Action om Jouw Conversies te Verhogen Het verhogen van je conversies kun je op verschillende manier voor elkaar krijgen. Klik Proces is op de hoogte van alle technieken. Wat is Call to Action? De naam Call to Action zegt het al een klein beetje, het gaat om het vragen om actie. […]

26 Unieke Blog Onderwerpen en Ideeën Om Jouw Inspiratie te Voeden

Wil jij een blog beginnen? Of wil je een nieuwe blog schrijven maar ben je inspiratieloos? Oftewel: Ben je op zoek naar blog onderwerpen, ideeën of inspiratie? Geen reden om bij de pakken neer te gaan zitten! Hieronder staan 26 leuke blog onderwerpen en ideeën om jouw inspiratie te voeden. Je bent direct uit je writers [...]

Ultieme Linkbuilding Ankerteksten Gids om te Scoren In Google en Penalty’s te Voorkomen

Ontdek in deze handleiding alles over ankerteksten. Wat ankerteksten zijn, waarom ze cruciaal zijn om jouw website te laten scoren in Google en hoe je ankerteksten gebruikt om jouw website in Google te laten scoren. Wat Zijn Ankerteksten? Ankerteksten (ook anchor texts genoemd) zijn de teksten in de link. Dit kan een link zijn naar een pagina binnen […]

Alle SEO Kosten Uitgelegd (Techniek, Teksten en Linkbuilding)

 Transcriptie van de video: Hoi. Mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video gaan we het hebben over SEO-kosten en prijzen. We gaan het hebben over alle kosten die SEO met zich meeneemt en hoe die kosten zijn opgebouwd. We gaan het hebben over Kosten van de techniek van de website [...]

Conversie Verbeteren? 4 Vragen Die Onbewust Door het Hoofd Spoken van Elke Bezoeker

Conversie Verbeteren? 4 Vragen Die Onbewust Door het Hoofd Spoken van Elke Bezoeker Ontdek 4 Vragen Die Elke Bezoeker Zichzelf Stelt op Elke Pagina van Jouw Website. Beantwoord Deze om Jouw Conversie te Verbeteren. Misschien we de simpelste manier om jouw conversies te verhogen in de komende 24 uur! Bekijk hieronder de video of lees [...]

Gebruik Above the fold om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik Above the fold om Jouw Conversies te Verhogen Above the fold is een bekende term in de wereld van webdesign. Hoe Above the fold je conversie kan beïnvloeden is hieronder te lezen. Wat is Above the fold? Above the fold is een term die afkomstig is uit de krantenwereld. Bij kranten werd bij bezorging [...]

Gebruik Loss Aversion om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik Loss Aversion om Jouw Conversies te Verhogen Door in te spelen op loss aversion, ook wel verlies aversie genoemd, kun je je conversie verhogen. Wat verlies aversie is en hoe je deze aversie het beste kunt toepassen in je webshop, wordt in dit artikel toegelicht. Wat is Loss Aversion? Verliezen is twee keer zo [...]

Gebruik Ambiquity Aversion om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik Ambiquity Aversion om Jouw Conversies te Verhogen Er zijn verschillende soorten aversies die ingezet kunnen worden om uw conversie te verhogen, de onzekerheidsaversie is er hier één van. Wij geven je hier verderop in de tekst een onzekerheidsaversie voorbeeld, zodat je beter begrijpt wat dit effect inhoudt. Wat is Ambiquity Aversion? In de psychologie [...]

Gebruik een Hypothese om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik een Hypothese om Jouw Conversies te Verhogen Hypotheses kunnen veel effect hebben op het verhogen van conversies. Maar wat is een hypothese eigenlijk? Wat is een Hypothese? Een Hypothese wordt veel gebruikt bij onderzoeken. Het is een methode waarbij je een idee vormt op basis van waarnemingen. Heel simpel gezegd is een hypothese een veronderstelling. […]

Website Verbeteren: Van Tonnen Naar Miljoenen Via SEO en CRO

Website Verbeteren: Van Tonnen Naar Miljoenen Via SEO en CRO Ontdek dé Verschillen Tussen Websites of Shops die Tonnen Draaien en Degene die Miljoenen Omzetten als het gaat om SEO en CRO. .embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: [...]

Hoe Je het Cheerleader Effect Gebruikt om Jouw Conversies te Verhogen

In dit artikel lees je alles wat je over het Cheerleader Effect wilt weten en hoe je het inzet om de conversies van jouw website of webshop te verhogen. Je vindt eerst een korte definitie van het Cheerleader Effect, waarna je een duidelijker beeld krijgt van het effect aan de hand van enkele voorbeelden. Tot [...]

Hoe Je het Halo Effect Gebruikt om Jouw Conversies te Verhogen

Je gaat in dit artikel leren hoe je het Halo Effect inzet om de conversies van jouw website of webshop te verhogen. Om het Halo Effect goed te begrijpen, lees je eerst een korte uitleg over wat het precies inhoudt. Vervolgens vind je enkele voorbeelden van hoe het Halo Effect toegepast wordt. Tot slot krijg [...]

Hoe Je Affect Heuristic Gebruikt om Jouw Conversies te Verhogen

In dit artikel kom je meer te weten over hoe je Affect Heuristic inzet om de conversies van jouw website of shop te verhogen. Je leert in dit artikel precies wat Affect Heuristic is en wat het inhoudt. Om goed uit te leggen wat Affect Heuristic is en hoe het werkt, lees je daarna een [...]

Ikea Effect: Impact van “Moeite Doen” Op Conversies

Ikea Effect: Impact van "Moeite Doen" Op Conversies Ontdek Hoe Je de Briljante Marketing van IKEA Inzet om Jouw Conversies te Verhogen. Maak Bezoekers Blij en Ontnuchter Jouw Marketing Team. .embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: [...]

Gebruik een Usability onderzoek om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik een Usability onderzoek om Jouw Conversies te Verhogen Een Usability onderzoek is essentieel wanneer jij de gebruiksvriendelijkheid van je website wilt onderzoeken. Wat is een Usability onderzoek? Wanneer je een website of app wilt optimaliseren is een Usability onderzoek onmisbaar. De bezoekers die jouw website bezoeken hebben namelijk bepaalde verwachtingen wanneer ze je website […]

Gebruik een A/B test om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik een A/B test om Jouw Conversies te Verhogen Een A/B test is een van de bekendste technieken om jouw conversie te verhogen. Wat is een A/B test? Bij een A/B test ga je verschillen meten. Er worden twee of meer varianten van de website ontworpen, deze worden vervolgens getoond aan verschillende bezoekers. Het kan […]

Gebruik een Customer Journey om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik een Customer Journey om Jouw Conversies te Verhogen De customer journey is een veelgebruikte term in de marketingwereld. Het is namelijk een van de belangrijkste aspecten om in kaart te brengen bij het bouwen van een website. Wat is een Customer Journey De customer journey is naar het Nederlands vertaald, de klantreis. De klantreis […]

Gebruik Google website optimizer om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik Google website optimizer om Jouw Conversies te Verhogen Google Website optimizer is een veelgebruikte tool bij conversieoptimalisatie. En kan veel nieuwe inzichten geven voor het verbeteren van de usability. Wat is Google website optimizer? Google website optimizer was vroeger een tool die specifiek bedoeld was voor inhoudstest. Omdat Google het omslachtig vond om verschillende […]

Hoe Je Incremental Effort Gebruikt om Jouw Conversies te Verhogen

In dit artikel leer je over hoe je Incremental Effort inzet om de conversies van jouw website of webshop te verhogen. Eerst lees je een korte uitleg over de definitie van Incremental Effort en wat het precies inhoudt. Vervolgens vind je enkele voorbeelden van hoe je Incremental Effort toepast en krijg je een aantal concrete [...]

Hoe Je Commitment Bias Gebruikt om Jouw Conversies te Verhogen

Je komt in dit artikel meer te weten over hoe het inzetten van Commitment Bias jou helpt om de conversies van jouw website of webshop te verhogen. In dit artikel leert je wat de definitie van Commitment Bias is en wat het precies inhoudt. Om je duidelijk te maken hoe je Commitment Bias toepast, lees [...]

Waarom de 4 Populairste Linkbuilding Strategieën in NL Je Niet Helpen Hoger te Scoren in Google

Ontdek Wat de 4 Meestgebruikte Linkbuilding Strategieën Jouw Website Geen Goed Doen en Wat Je Wel Moet Doen om Bovenaan in Google te Komen. .embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; } [...]

Gebruik Social proof om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik Social proof om Jouw Conversies te Verhogen Social proof is één van de vele manieren om de conversie van jouw website te verhogen. Deze techniek is waarschijnlijk ook geschikt voor jouw bedrijf, lees hieronder waarom. Wat is Social proof? Social proof, in het Nederlands bekend als sociale bewijslast, gaat over de invloed van andermans mening. […]

Waarom Niemand Jouw (Zakelijk) Blog Leest – 10 Tips Voor Meer Bezoekers Naar Jouw Website

Werk Je Actief Aan Jouw Website, Maar Leest Niemand Wat Je Schrijft? Ontdek Dan Direct 10 Redenen Waarom Dat Zo Is en Wat Je Eraan Kan Doen. Transcriptie Waarom niemand jouw (zakelijk) blog leest   Hoi. Mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video gaan we het hebben over de tien redenen [...]

Gebruik UI om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik UI om Jouw Conversies te Verhogen UI ofwel een User Interface is belangrijk wanneer je de conversie van je website wilt verhogen. UI is het zusje van UX dat gaat over de User Experience, waarbij meer wordt gekeken naar de technische kant van de website. Wat is UI? UI gaat over de ervaring van […]

Nieuws op Je Homepage? Geen Goed Idee! Zie Hier Waarom…

Ontdek Waarom Nieuws Op de Homepage van Jouw Website Plaatsen Meestal Zinloos en Schadelijk is Voor Jouw Conversies. Transcriptie Nieuws op je homepage Hoi. Mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video ga ik je vertellen waarom je nooit, nooit, nooit nieuws moet plaatsen op je homepage. Ik ga je precies uitleggen [...]

Complete Uitleg Over Online Reputatiemanagement (Incl. 10+ Tips)

Ontdek Alles Over Online Reputatiemanagement Inclusief Meer Dan 10 Tips. Alles Wat Nodig Is Om Negatieve Resultaten Van Pagina 1 te Verwijderen. Transcriptie Complete uitleg over reputatiemanagement Hoi. Mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video gaan we het hebben over online reputatiemanagement. Het managen van jouw zoekresultaten in Google. Ik ga [...]

Complete Uitleg Over PBN Linkbuilding (Private Blog Networks)

Ontdek Alles Wat je Moet Weten Over PBN Linkbuilding Of Je Het Moet Gebruiken Inclusief Live Voorbeelden. Transcriptie van de video Hoi. Mijn naam is Bart van Klik Proces en welkom bij deze ultieme uitleg over PBN's. Ik ga je precies vertellen wat een PBN is en waarom dit de meest blackhead? manier zo'n beetje [...]

Best Converterende Website Achtergrond

Ontdek Welke Soort Website Achtergrond het Beste Converteert. Een Beeldvullende Afbeelding, Video, Patronen of een Specifieke Kleur? Transcriptie van de Video: Hoi. Mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video gaan we het hebben over de achtergrond van je website. Want de achtergrond van je website speelt een veel grotere rol bij [...]

Gebruik en Heatmap om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik een Heatmap om Jouw Conversies te Verhogen Bij het bouwen of optimaliseren van websites is het belangrijk dat er data wordt verzameld over het gebruik van de website, de heatmap is er hier één van. Wat is een Heatmap Een heatmap is heel simpel naar het Nederlands vertaald, een hittekaart. Het geeft aan waar […]

Gebruik Kruimelpad om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik een Kruimelpad om Jouw Conversies te Verhogen Een kruimelpad, in het engels breadcrumbs genoemd kom je op veel websites tegen. Maar wat is een kruimelpad precies en wat kun je er precies mee? Wat is een Kruimelpad? Een kruimpelpad is vaak zichtbaar bovenin de pagina net onder het algemene menu. Je ziet dan precies [...]

Wat is een Hero Image en Is Dit Goed Voor Conversies?

Ontdek Exact Wat een Hero Image is en Hoe Deze Jouw Conversies Kunnen Maken of Breken.  Hoi. Mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video wil ik je de gevaren uitleggen van het gebruiken van een hero image of een hero header. Ik ga je precies vertellen wat een hero image [...]

Wat een Slider is en Hoe Deze Jouw Website Conversies Kapot Maakt

Wil je een Slider Toevoegen op je (WordPress) Website? Slecht Idee! Sliders Zijn Echte Conversie Killers, Maar Gelukkig Zijn er Alternatieven!  Transcriptie van de Video Hoi. Mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video ga ik je precies uitleggen waarom sliders op je website zo ontzettend conversiedodend zijn en waarom je [...]

Gebruik een Scroll map om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik een Scroll map om Jouw Conversies te Verhogen We hebben het al eens eerder gehad over een Heatmap om je website beter in kaart te brengen. Dit keer leggen we je uit wat een Scroll map inhoudt en wat deze voor je conversieratio betekent! Wat is een Scroll map? Een Scroll map vertelt je […]

Gebruik UX om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik UX om Jouw Conversies te Verhogen UX ofwel User Experience is één van de manieren waarop je de conversie van je website kunt verhogen. UX is het zusje van UI dat staat voor User Interface. Wat is UX Bij UX gaat het over de user experience. Hierbij wordt specifiek gekeken naar de gebruikersomgeving.Hierbij ligt […]

Waarom Link Ruilen Jou Niet Helpt te Scoren in Google

Heb Je Zo'n Irritante Linkruil e-mail Ontvangen? Die Vraagt Naar een "Samenwerking"? Lees dan Hier Waarom dit Voor Jou Kansloos is en Wat je Wel Moet Doen. Transcriptie van de video: Hoi. Mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video wil ik het hebben over de ongelofelijk irritante linkruil e-mailtjes die jij [...]

1 Fout op Bloggen en Social Media Waardoor Je Bereik Niet Groeit

Ontdek de Allergrootste Fout Die Je Kan Maken op Social Media en op Je Blog Die Je Weerhoudt Te Groeien en Ontdek Wat Je Wel Moet Doen.  Transcriptie van de video Hoi. Mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video wil ik het hebben over de allergrootste fout die jij als [...]

Gebruik Gebruiksvriendelijkheid om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik Gebruiksvriendelijkheid om Jouw Conversies te Verhogen Gebruiksvriendelijkheid is van essentieel belang bij het ontwerpen en bouwenvan een website. Maar wat is nu eigenlijk precies gebruiksvriendelijkheid? Wat is Gebruiksvriendelijkheid? Gebruiksvriendelijkheid houdt in dat de website eenvoudig is om te begrijpen en te gebruiken. Een bezoeker moet snel kunnen vinden waar hij naar op zoek was. […]

Gebruik geen Captcha om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik Captcha om Jouw Conversies te Verhogen Captcha, misschien zegt de naam je alleen nog niet zoveel. Maar zodra je de omschrijving hebt gelezen, weet je precies wat er bedoeld wordt. Wat is Captcha? Captcha is een afkorting van Completely Automated Public Turingtest to tell Computers and Humans Apart. Het is een reactietest om te […]

Gebruik de Value proposition om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik een Value proposition om Jouw Conversies te Verhogen Het is een bekende term in de marketingwereld, maar hoe de Value proposition kan bijdragen aan een conversieverhoging, dat wordt hieronder uitgelegd! Wat is een Value proposition De Value proposition is één van de 9 bouwstenen van het Business Model Canvas. Een veel gebruikt marketingmodel dat laat […]

Gebruik een Mouse map om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik een Mouse map om Jouw Conversies te Verhogen Confetti map, Heatmap en nu is de Mouse map aan de beurt. De Mouse map levert veel informatie waarmee het conversieratio kan worden verhoogd. Wat is een Mouse map? Een Mouse map houdt bij wat mensen met hun muis of trackpad doen. In een grafische weergaven […]

Gebruik Favicon om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik een Favicon om Jouw Conversies te Verhogen Een favicon is één van de velen manieren waarop je conversie kan worden verhoogd. Hoe en waarom lees je hieronder. Wat is een Favicon? Waarschijnlijk ken je een Favicon wel, maar wist je niet dat hij zo heette. Het is de URL-icoon of pagina-icoon, dat is een […]

Hoe Lang Blijf je Bovenaan in Google Staan? [6 case studies]

Een veelgestelde vraag die we maandelijks krijgen is de vraag: Hoe lang blijf ik bovenaan in Google staan als ik niets meer doe aan mijn website? In deze video zijn 6 case studies die laten zien hoe lang dat precies kan zijn. Ook wordt er precies verteld wat je moet doen om jouw website zo [...]

Gebruik Customer journey mapping om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik Customer journey mapping om Jouw Conversies te Verhogen Nog niet bekend met customer journey mapping? Geen probleem dat kom je snel genoeg te weten! Wat is Customer journey mapping? Customer journey mapping naar het Nederlands vertaald, is het in kaart brengen van de klantreis. Dankzij de velen analyticstools kan de online customer journey eenvoudig [...]

Gebruik een Confetti Map om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik een Confetti map om Jouw Conversies te Verhogen Na de Mouse map en Scroll map is het nu tijd voor de Confetti map. Deze analyse tool zorgt ervoor dat jij eenvoudig je conversies kunt verhogen. Wat is een Confetti map Een Confetti map is een waardevol rapport dat naast het aantal clicks ook aangeeft […]

Yoast SEO Plugin voor WordPress Heeft 1 Gigantisch SEO Probleem

Gebruik je de Yoast SEO Plugin Voor WordPress? Zet je graag alle bolletjes op groen? Weet dan dat de plugin 1 gigantisch SEO probleem heeft. Wat dat probleem is en hoe je het oplost leer je in dit artikel.  Transcriptie 1 Gigantisch Probleem met de Yoast SEO Plugin Hoi. Mijn naam is Bart van [...]

Gebruik Below the fold om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik Below the fold om Jouw Conversies te Verhogen De term ‘Below the fold’ is een veel gebruikte term in de webdesign wereld, maar kent zijn oorsprong uit de krantenwereld.  Wat de term precies inhoudt en wat het voor jouw website kan betekenen, lees je hier. Wat is Below the fold? Below the fold stamt af […]

Bouncepercentage Verlagen met 23 Krachtige Tips (-50%)

Ontdek Complete Uitleg en 23 Extreem Krachtige Tips. Ontdek exact wat het bouncepercentage is, wat een gemiddeld bouncepercentage is en 23 technieken om jouw bouncepercentage te verlagen met wel 50%. .embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: [...]

Hoe Je Reviews Gebruikt Heeft Geen Zin – Dit Wel

Ontdek waarom de manier waarop jij reviews gebruikt op je website of webshop totaal geen zin heeft en hoe je reviews wel effectief gebruikt om jouw conversies te verhogen. Transcriptie Hoe je reviews gebruikt heeft geen zin – dit wel Hoi. Mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video ga ik je [...]

Ontdek Hoe Je een Onweerstaanbare SEO Titel Maakt

In dit artikel leer ik je alles over een SEO titel. Je gaat onder andere leren wat een SEO titel is, waar je de SEO titel kunt vinden en hoe je een pakkende titel maakt, en instelt op verschillende platformen. Verder leer je een aantal handige trucs waarmee jij de ideale SEO titel opstelt, zodat [...]

Gebruik de Tone of Voice om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik de Tone of Voice om Jouw Conversies te Verhogen De Tone of Voice is medebepalend voor het aantrekken en binden van je doelgroep. Wat is de Tone of Voice De Tone of Voice staat voor de manier waarop je als bedrijf met je doelgroep communiceert. Dit gaat niet alleen over de schrijfstijl maar ook […]

Gebruik Form Analytics om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik Form Analytics om Jouw Conversies te Verhogen Voor het verhogen van conversies kunnen er verschillende tools in worden gezet. Form analytics is één van de mogelijkheden. Wat is Form Analytics? Form Analytics is een tool die vooral kijkt naar het gedrag binnen een formulier. Het is een methode voor het analyseren van gebruikersgedrag. Op […]

1 Lokale SEO Trend Die in Nederland Niet Voorkomt

1 Lokale SEO Trend Die in Nederland Niet Voorkomt Hoi, mijn naam is Bart van Klik Proces en dit is James. En in deze video ga ik je uitleggen waarom het wereldwijde fenomeen van lokale 'near me searches' eigenlijk niet voorkomt in Nederland. Ik ga je vertellen wat het fenomeen precies inhoudt, hoe het komt [...]

5 Cruciale Conversie Tips Voor Lokale Websites (+100% Leads) (Deel 19)

5 Cruciale Conversie Tips Voor Lokale Websites Hoi mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze blog geef ik je vijf specifieke conversie tips voor lokale websites of websites die lokaal gericht zijn. Wat ons nou zo opvalt. We hebben heel veel lokale klanten, we bekijken heel veel lokale resultaten. Maar qua SEO [...]

10 Meest Gestelde Vragen Over Lokale SEO (Deel 18)

Hoi mijn naam is Bart van Klik Proces. En in deze video ga ik de tien meest gestelde vragen over lokale SEO behandelen. Wat gaan we leren? De 10 Meest Gestelde Vragen Over Lokale SEO en Het Antwoord Daarop Vraag Nummer Een Vraag nummer één; Wat moet je anders doen voor lokale SEO, dan voor […]

8 Beste Lokale Linkbuilding Strategieën in Nederland (Deel 17)

8 Lokale Linkbuilding Strategieën in Nederland (Deel 17) Hoi mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video ga ik je de 8 meest bruikbare, meest effectieve linkbuilding strategieën laten zien voor een lokale website en om te scoren in google maps. Belangrijk om hierbij te onthouden is dat voor lokale linkbuilding je [...]

Sterkste Backlink Voor Lokale SEO Ooit (Deel 16)

Sterkste Backlink Voor Lokale SEO Ooit (Deel 16) Hoi mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video wil ik het hebben over de meest cruciale backlinks die je nodig hebt om te scoren voor je lokale seo en in google maps. Wat we gaan leren Hoe Je Gaat Scoren in Google Maps [...]

SEO Tekst Schrijven Voor Lokale Pagina’s (Deel 15)

SEO Tekst Schrijven Voor Lokale Pagina's (Deel 15) Kijk mee hoe we exact laten zien hoe je een SEO tekst schrijft voor lokale SEO pagina's. Transcriptie SEO tekst schrijven voor lokale pagina’s (deel 15)   Hoi. Mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video ga ik samen met jou een SEO tekst [...]

Gebruik Web Analytics om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik Web Analytics om Jouw Conversies te Verhogen Web Analytics is een veelgebruikte tool door online marketeers, maar waarom is deze zo populair? Wat is Web Analytics? Web Analytics geven je veel inzichten en cijfers over het gedrag van bezoekers. Je kunt heel veel informatie achterhalen over je bezoekers. Hierbij kun je denken aan bron, […]

Gebruik de Empathy Gap om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik de Empathy Gap om Jouw Conversies te Verhogen De Empathy Gap is belangrijk bij het opbouwen van een marketingstrategie. Het zorgt ervoor dat je je dienst of product beter op de markt brengt. Maar wat is een Empathy Gap nu eigenlijk precies? Wat is de Empathy Gap? De Empathy Gap is onderdeel van het […]

On-Page SEO Voor Lokale Pagina’s (Deel 14)

On-Page SEO Voor Lokale Pagina's (Deel 14) Ontdek alle on-page SEO factoren voor een lokale website en lokale SEO pagina's. Inclusief directe voorbeelden en zoekwoord verwerking. Transcriptie On-Page SEO voor lokale pagina’s (deel 14) Hoi. Mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video ga ik je precies laten zien hoe je on-page [...]

Onderzoek Publicatie Formule – Linkbuilding Tactiek Voor Zelfs de Saaiste Branches

Linkbuilding Tactiek Voor Zelfs de Saaiste Branches Hoi mijn naam is Bart van Klik Proces, en in deze video ga ik je alles vertellen over de onderzoekspublicatie formule, de link building strategie die werkt voor elke branche en elke website, hoe saai jouw niche ook is. Ik ga je precies vertellen wat deze tactiek nou [...]

Gebruik een Choice Closure om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik een Choice Closure om Jouw Conversies te Verhogen Een Choise Closure is een fenomeen dat veel invloed heeft op de keuzes die we maken. Daardoor is het ook een term die van belang is bij conversieoptimalisatie. Wat is een Choice Closure? Een Choice Closure legt uit dat we wanneer we een beslissing hebben gemaakt, […]

Gebruik een Click map om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik een Click map om Jouw Conversies te Verhogen Heatmaps, Scroll maps en dit keer zijn het Click maps. Allemaal verschillende soorten tools die je helpen bij het verhogen van je conversie. Wat een Click map precies inhoudt lees je hieronder. Wat is een Click map? Een Click map een visuele weergave van data over […]

Perfecte SEO URL Structuur van een Lokale Website (Deel 7)

Perfecte SEO URL Structuur van een Lokale Website Dit is deel 7 in onze serie over lokale SEO. In dit deel ga ik je onder andere uitleggen of je een URL van www. of dat je het zonder www. gebruikt. En ik ga je uitleggen over de woorden die je in de URL. Wil jij [...]

Een of Meerdere Lokale SEO Websites? (Deel 6)

Dit is deel 6 in onze serie over lokale SEO. In dit deel ga ik je uitleggen of jij één of meerdere lokale websites nodig hebt om te scoren. En ik ga je uitleggen wat slim is op basis van jouw SEO-strategie. Deel 6 in onze serie over lokale SEO Wil jij de andere delen [...]

Google Mijn bedrijf Account Aanmaken in 10 Minuten (Deel 12)

Dit is deel 12 in onze serie over lokale SEO. In dit deel ga ik je laten zien hoe je een Google mijn bedrijf account aanmaakt in 10 minuten. .embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; [...]

Interne Linkstructuur Voor Lokale SEO Website (Deel 8)

Dit is deel 8 in onze serie over lokale SEO. In dit deel ga ik je uitleggen wat een interne linkstructuur is en hoe je een goede interne linkstructuur voor je lokale SEO website maakt.  Wil je alle andere delen over lokale SEO zien? Of ben je opzoek naar het vorige deel over de […]

Domeinnaam kiezen Voor Lokale SEO (Deel 5)

Dit is deel 5 in onze serie over lokale SEO. In dit deel ga ik je uitleggen hoe jij jouw domeinnaam kiest voor jouw lokale website. En ik ga je uitleggen waarom een goede domeinnaam scoort in Google en Google Maps. Wil je de andere delen over lokale SEO ook bekijken? Ben je op zoek […]

Gebruik Visitor Recordings om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik Visitor Recordings om Jouw Conversies te Verhogen Visitor recordings zijn een handige tool om het gebruik van de website beter te analyseren. Wat zijn Visitor Recordings? De naam spreekt eigenlijk voor zich. Bij visitor recordings worden de bezoekers opgenomen. Het gebruik van de website wordt opgenomen. Hierbij kun je denken aan scrollen en klikken […]

1 Conversie Techniek Uitgelegd Door een Labrador (Instant Feedback)

In dit artikel over conversie optimalisatie ga ik je 1 conversie techniek uitleggen, namelijk instant feedback. Ik ga je precies vertellen wat dat is en waarom het zo belangrijk is. 1 Conversie Techniek Uitgelegd Door een Labrador Hoi mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video ga ik je precies vertellen wat […]

Zoekwoordenonderzoek voor een Lokale Website (Deel 4)

Dit is deel 4 in onze serie over lokale SEO. In dit deel ga ik je uitleggen hoe jij een zoekwoordenonderzoek doet voor jouw lokale website. En ik ga je uitleggen wat het belang is van een goede zoekwoordenonderzoek. Wil je de andere delen over lokale SEO ook bekijken? Ben je op zoek naar het vorige deel over […]

“Verplichte” Pagina’s Lokale Website (Deel 11)

In dit deel van onze serie over lokale SEO ga ik je vertellen over wat voor “Verplichte” Pagina’s jouw Lokale Website moet hebben om goed te scoren.  Wil je de andere delen over onze lokale SEO gids ook bekijken? Of ben je opzoek naar het vorige deel over hoe je  jouw Lokale Website Indexeert Door […]

Gegarandeerd Lokale Website Laten Indexeren Door Google (Deel 10)

In dit deel over een lokale SEO strategie ga ik je uitleggen hoe je Gegarandeerd je Lokale Website Laat Indexeren Door Google.  Wil je de andere delen over onze lokale SEO gids ook bekijken? Of wil je het vorige deel over Google Structured Data en Rich Snippets Voor Lokale Website bekijken? Klik dan op de link. Gegarandeerd […]

Google Structured Data en Rich Snippets Voor Lokale Website (Deel 9)

In dit deel van onze complete SEO en content marketing strategie gaan we leren hoe je Google Structured Data en Rich Snippets Voor je Lokale Website kunt gebruiken.  Wil je de andere delen over onze lokale SEO gids ook bekijken? Of ben je opzoek naar het vorige deel over de Interne Linkstructuur Voor je Lokale […]

Linkbuilding voor Long Tail Pagina’s (Deel 6)

Dit is deel 6 in onze serie over een complete SEO en content marketing strategie. In deze serie vertel ik je hoe je moet Linkbuilden voor Long Tail Pagina’s voor een long tail gerichte SEO en content marketing strategie. Ook ga ik je precies vertellen hoe je deze strategie uitvoert.  Wil je de andere […]

SEO Tekst Schrijven van Long Tail Zoekwoorden (Deel 5)

Dit is deel 5 in onze serie over een complete SEO en content marketing strategie. In dit deel ga ik je precies laten zien hoe je een SEO tekst schrijft en daarin long tail zoekwoorden verwerkt. Of een SEO tekst die gebaseerd is op long tail zoekwoorden.  Wil je de andere delen over de SEO en […]

Long Tail Zoekwoorden Prioriteren tot SEO Strategie (Deel 4)

Dit is deel 4 in onze serie over een complete SEO en content marketing strategie. In dit deel ga ik je precies laten zien hoe je jouw long tail zoekwoorden groepeert tot pagina’s en vervolgens prioriteert om te bepalen waar we mee gaan beginnen en hoe gaan we starten met onze ultieme SEO strategie om heel […]

Snel en Automatisch Google Reviews Krijgen (Deel 13)

Dit is deel 13 in onze serie over lokale SEO. Ontdek Hoe Je Snel en Automatisch Elke Dag Echte Google Reviews Ontvangt Inclusief Handige PDF Download om in 1 Minuut een Review te Laten Schrijven Door Klanten. .embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container [...]

Gebruik een Split test om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik een Split test om Jouw Conversies te Verhogen Een Split test is een veel gebruikte analyse in de onlinemarketingwereld. De uitslagen van de Split test helpen bij het verhogen van de conversies. Wat is een Split test? Een Split test kan een A/B test zijn of een Multivariate test. Het is een methode om […]

Google Algoritmes Voor Lokale SEO en Google Maps (Deel 3)

Dit is deel 3 in onze serie over lokale SEO. In dit deel over lokale SEO ga ik je uitleggen wat de belangrijkste Google algoritmes zijn. En ik ga je uitleggen wat jij met deze Google algoritmes kan doen. Wil je de andere delen over lokale SEO ook bekijken? Ben je op zoek naar het vorige deel over […]

Bovenaan in Google Maps en Lokale SEO (Deel 2)

Dit is deel 2 in onze serie over lokale SEO. In dit deel over lokale SEO ga ik je uitleggen hoe jij bovenaan kan staan in de Google maps resultaten. En ik ga je uitleggen of de Google maps resultaten gekoppeld zijn aan de organische zoekresultaten Wil je de andere delen over lokale SEO ook […]

Ontdek de Ultieme Lokale SEO Gids om Bovenaan te Staan in Google Maps

Basis uitleg over Lokale SEO Wij hebben een 19-delige serie blogs gemaakt over het perfectioneren van je lokale SEO. Lokale SEO is cruciaal voor bedrijven die lokaal gefocust zijn. Daarom lees jij in dit artikel hoe je lokale SEO toepast, en hoe jij lokaal beter gevonden kan worden. In deze 19-delige serie lees jij alles [...]

Wat is Lokale SEO? Waarom is het Belangrijk (Deel 1)

Dit is is deel 1 in onze serie over lokale SEO. In deze serie leg ik je uit wat lokale SEO is en waarom het zo belangrijk is voor jouw site. Ook ga ik je uitleggen hoe je een eigen lokale SEO strategie ontwikkelt voor jouw website of webshop. Wil je de andere delen over […]

Gegarandeerd Lokale Website Laten Indexeren Door Google (Deel 10)

Ontdek 2 Eenvoudige Manieren om Jouw Website Gegarandeerd Door Google te Laten Indexeren en Dit te Automatiseren: 

Google Structured Data en Rich Snippets Voor Lokale Website (Deel 9)

Ontdek Alles Over Rich Snippets en Structured Data Voor Lokale Websites:

Interne Linkstructuur Voor Lokale SEO Website (Deel 8)

Ontdek Exacte Welke Interne Linkstructuur Perfect is Voor Jouw Lokale Website om te Scoren in Google. 

1 of Meerdere Lokale SEO Websites? (Deel 6)

Ontdek Wat Beter is Voor Jouw Google Vindbaarheid: 1 of Meerdere Lokale Websites en Waarom Dat Zo. 

Long Tail Zoekwoordenonderzoek: Vind Alle Woorden In Jouw Branche (Deel 3)

Dit is deel 3 in onze serie over een complete SEO en content marketing strategie. In dit deel over long tail zoekwoorden ga ik je exact uitleggen hoe je long tail zoekwoorden kunt vinden. En ik ga je tools laten zien, alles wat voor jouw branche of niche of webshop  long tail zoekwoorden te vinden.  […]

Long Tail SEO en Content Marketing Strategie (Deel 2)

Dit is deel 2 in onze serie over een complete SEO en content marketing strategie. In deze serie vertel ik je wat de voor- en nadelen zijn van een long tail gerichte SEO en content marketing strategie. Ook ga ik je precies vertellen hoe je deze strategie uitvoert.  Wil je de andere delen over Long […]

Zoekwoordenonderzoek voor een Lokale Website (Deel 4)

 Exacte Stappenplan om ALLE Zoekwoorden te Vinden Voor Jouw Lokale Vindbaarheid. Hoe Je Zoekwoorden Vindt, Controleert en Hoe Je Alles Prioriteert. Genoemd in de video: Google Keyword Planner

Google Algoritmes Voor Lokale SEO en Google Maps (Deel 3)

Ontdek de Google Algoritmes die Betrekking Hebben op Lokale SEO en Vindbaarheid in Google Maps  Google Algoritmes Voor Lokale SEO en Google Maps (Deel 3)

Bovenaan in Google Maps en Lokale SEO (Deel 2)

 Bovenaan in Google Maps en Lokale SEO (Deel 2)

Complete Handleiding Over Lokale SEO

Hieronder staat de meest complete handleiding over lokale SEO. Alle belangrijke informatie om een website uit te denken, in te vullen en te laten scoren in Google. De handleiding is opgedeeld in delen, zodat je snel kan navigeren naar de meest relevante informatie:   Deel 1: Wat is lokale SEO en waarom is dit zo […]

Basisuitleg Over Long Tail en Short Tail Zoekwoorden (Deel 1)

Dit is deel 1 in onze serie over een complete SEO en content marketing strategie. In deze serie leg ik uit wat long tail zoekwoorden zijn en hoe je ze kunt gebruiken om een succesvolle SEO en content marketing strategie op te zetten. <span data-mce-type=”bookmark” style=”display: inline-block; width: 0px; overflow: hidden; line-height: 0;” class=”mce_SELRES_start”></span> Wil […]

Wat en Waarom Lokale SEO (Deel 1)

Wat en Waarom Lokale SEO (Deel 1)

Gebruik Usability om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik Usability om Jouw Conversies te Verhogen Usability is een belangrijk onderwerp wanneer er iets nieuws wordt ontwikkeld, vooral bij websites komt dit onderwerp vaak terug. Wat is Usability? Usability gaat over de gebruiksvriendelijkheid, gebruiksgemak of de bruikbaarheid van een ontwerp. In dit geval spreken we over de Usability van websites. Websites geven vaak veel […]

SEO en Content Marketing Strategie van Long Tail Zoekwoorden

Basisuitleg Over Long Tail en Short Tail Zoekwoorden Wij hebben een 6-delige serie blogs gemaakt die allemaal betrekking hebben tot Long- en Short Tail zoekwoorden. Long- en Short Tail zoekwoorden zijn cruciaal om goed gevonden te worden op Google. Daarom lees jij in deze 6-delige serie alles over Long- en Short Tail zoekwoorden. Je komt [...]

Jouw Website Vandaag Hoger in Google (Cruciale Tips)

 Ontdek hoe je jouw website vandaag hoger krijgt in Google met deze cruciale tips. Genoemd in de video: 103 Linkbuilding Strategieën Laadsnelheid verhogen

1 Miljoen Woorden Content Challenge [Update December]

Ontdek in deze video de toffe uitdaging die wij als team aangaan dit jaar. Updates Challenge Start: Blauw = Doel aantal Oranje = werkelijk aantal Update Oktober 2017 Update November 2017 Update December 2017 

Gebruik Cart abandonment om Jouw Conversies te Verhogen

Gebruik Cart abandonment om Jouw Conversies te Verhogen Cart abandonment is een groot probleem voor veel e-commerce websites. Hoe dit komt en wat je er als webshophouder aan kunt doen, lees je hier. Wat is Cart abandonment? Cart abandonment staat voor het verlaten van een webpagina zonder dat de gewenste actie wordt voltooid. Bij Cart […]

Hoger in Google Zonder Extra Content

 Ontdek Hoe Jouw Website of Webshop Hoger in Google Staat, Zonder Extra Content te Ontwikkelen   Welkom dat je Hoi. Mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video ga ik je acht adviezen geven om hoger te scoren in Google zonder dat je daar extra content voor hoeft te maken. Content […]

100 Tactieken Voor Gratis Kwalitatieve Backlinks

 Ontdek 100 Gratis en Kwalitatieve Linkbuilding Technieken Die Je Vandaag Al Backlinks Opleveren. http://klikproces.nl/gratis-kwalitatieve-backlinks/ Pagina’s genoemd in de video: 103 linkbuilding strategieën Artikel marketing linkbuilding Linkpartner linkbuilding Directory (startpagina) linkbuilding Alles over dofollow en nofollow linken Check voor een kwalitatieve link   Hoi. Mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video […]

Ontdek Alles Over Form Analytics en Gebruikerstesten om de Conversie van Jouw Formulier te Verhogen

 Ontdek alles om jouw formulier te analyseren en testen te draaien.

Impact van Social Media op SEO

 Benieuwd Hoe Social Media Als Facebook, Twitter en LinkedIn Jouw SEO Beïnvloed? Ontdek Hier het Complete Antwoord Inclusief Onderzoeken en Eigen Ervaring.

Hoe Krijg ik Sterren in Google? (35% Meer Klikken)

In deze video ontdek je precies: Wat die sterren in Google zijn Waarom die zo belangrijk zijn Hoe je de sterren in Google krijgt Onderzoek van ConversionXL: Do Review Stars on Google Help Click-Through Rate? [Original Study]

3x Meer Bezoekers met een Onweerstaanbare Koptekst

Ben jij op zoek naar de perfecte koptekst? Dan moeten we je helaas teleurstellen, want die kunnen we je niet 1,2,3 aanreiken. We willen je uiteraard wel helpen bij het opstellen van een koptekst die enorm aanspreekt bij jouw publiek en die de lezer heel nieuwsgierig maakt naar de rest van jouw tekst. Met een goede […]

Conversies Verhogen naar 3-5% Via Google Analytics

Download Complete Google Analytics Checklist

Deel #6 Psychologie – Formulier en Check-Out Proces Conversie Optimalisatie

Deel #5 Techniek – Formulier en Check-Out Proces Conversie Optimalisatie

Deel #4 Copywriting – Formulier en Winkelmandje Conversie Optimalisatie

Ontdek Alles Wat Je Moet Weten Over Conversie Optimalisatie Copywriting Voor Formulieren en, Winkelmandjes en het Check-Out Proces.

Deel #3 Design – Formulier en Check-Out Proces Conversie Optimalisatie

In het derde deel van onze reeks leggen we precies uit waar je op moet letten qua design voor conversie optimalisatie en geven we tientallen praktische tips om jouw conversies te verhogen. Transcriptie van de Video Hoi. Mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video ga ik je alles uitleggen over het ontwerpen van een conversie-gericht […]

Deel #2 Basis Uitleg – Formulier en Check-Out Proces Conversie Optimalisatie

In het tweede deel van onze reeks nemen we de basis elementen door van conversie optimalisatie en geven we een aantal concrete tips om jouw formulier of winkelmandje te verbeteren. Video Transcriptie Hoi. Mijn naam is Bart van Klik Proces en welkom bij deel twee van conversie optimalisatie voor formulieren, check-out processen en winkelmandjes. In […]

Formulier, Winkelmandje en Check-Out Proces Conversie Optimalisatie Gids

Ontdek exact welke video’s er zijn in ons 7-delige reeks over formulier, winkelmandje en check-Out proces conversie optimalisatie. Hieronder alle 7 delen: Transcriptie van de Video Hoi, mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video wil ik je een overzicht gaan geven van de video’s die wij gaan maken over het optimaliseren van jouw […]

7 Redenen Waarom Jij Bent Weggezakt van Pagina 1 van Google

Transcriptie van de Video   Hoi, mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video ga ik je de 7 belangrijkste redenen geven waarom jouw website is weggezakt van pagina 1 naar pagina 2 of verder. Ik ga je niet alleen vertellen wat de oorzaak van je probleem is. Ook geef ik een […]

SEO Case Study: Van €0 Naar €100.000

In december zijn we benaderd door 2 investeerders die een nieuw bedrijf wilden beginnen in Nederland. Het bedrijf moest actief worden in 1 plaats en de toekomstvisie is een keten in elke grote plaats van Nederland. Het bedrijf levert diensten in een straal van ongeveer 30 kilometer rondom de plaats waar ze actief zijn. Ze hadden al wel een website. Nou [...]

SEO Check: Waarom Jouw Concurrenten Hoger Staan in Google

Transcriptie van de Video Hoi. Mijn naam is Bart van Klik proces en in deze video ga ik je precies laten zien hoe je in 30 minuten een gratis SEO-check doet van jouw website of die van een concurrent. Ik ga je precies vertellen wat de vier belangrijkste elementen van elke website zijn en hoe […]

Alles Wat Je Moet Weten Over Duplicate Content

Genoemd in de video: 5 Meestvoorkomende Technische Webshop Problemen Google Search Console   Copyscape Siteliner Google Alerts SEO Review Tools Duplicate Content Checker Hoi. Mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video ga ik je echt alles uitleggen over duplicate content. Ik ga je vertellen wat het is, waarom het belangrijk is […]

Vast op Pagina 2 van Google? 16 Oorzaken en Oplossingen

Transcriptie van de Video Hoi, mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video gaan we het hebben over het vastzitten van jouw website op pagina 2 of 3 van Google. Het is namelijk ontzettend frustrerend wanneer je hard aan een website bezig bent, je bent hard aan het werk, je schrijft teksten, […]

Ideale Tekst Lengte Voor SEO en Conversies? Definitieve Uitleg

Transcript van de Video: Hoi, mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video gaan we het hebben over hoe lang jouw tekst moet zijn om én te scoren in Google en bezoekers om te zetten tot iets wat jou geld oplevert. Ik ga het hebben over: [list type=”list-type1″ title=””] De verkeerde adviezen […]

Ultieme Gids Over Artikel Marketing Linkbuilding

Transcript van de Video: Hoi, mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video ga ik het hebben over artikel marketing linkbuilding. Ik ga je precies uitleggen: Wat artikel marketing is. De 2 soorten artikel marketing websites die je hebt en hoe je die herkent. Waarom je nooit artikel marketing moet gebruiken als […]

Complete Uitleg van Linkbuilding Via Linkpartners

Download: Linkclump Google Chrome extensie. Backlinkchecker Ahrefs Websites naar URL’s terugbrengen. Transcriptie Video: Hoi, mijn naam is Bart van Klik Proces en in deze video ga ik je uitleggen hoe je effectief kan linkbuilden via linkpartners. Ik ga je leren [list type=”list-type1″ title=””] Wat linkbuilding via linkpartners precies is Waarom deze strategie werkt Wie er […]

100+ Veelgebruikte Conversies Vernietigende Woorden Die Je Als Copywriter Nooit Meer Mag Gebruiken

Transcript van de video: Hoi, mijn naam is Bart van Klik Proces. Leuk dat je kijkt. Vandaag in deze video gaan we het hebben over de meer dan 100 veelgebruikte conversie vernietigende woorden die je al copywriter nooit meer mag gebruiken. In deze video wil ik graag een aantal dingen gaan uitleggen. Ik wil gaan […]

Complete Uitleg Over Webshop Afbeelding Optimalisatie voor Google (SEO)

Webshops staan bol van de afbeeldingen. Vanaf de homepage tot de bedankt-pagina na een aankoop. Op elke pagina staat tenminste één afbeelding. Terecht. Je webshop kan niet zonder afbeeldingen. Zonder afbeeldingen daalt je conversie naar 0. Geen aanrader. Daarnaast zijn afbeeldingen een integraal onderdeel van de content op elke pagina en daarmee essentieel om te […]

Meestvoorkomende Technische Webshop SEO Problemen, Vragen en Oplossingen

Ben je een nieuwe webshop aan het ontwikkelen? Scoort je huidige webshop slecht in Google? Ook al kan je in een dag een webshop opzetten, dat betekent niet dat alles dan SEO-technisch in orde is. Ontdek in deze complete handleiding alle veelvoorkomende technische problemen die jouw SEO laten zinken als de Titanic. 5 Technische Webshop […]

Ultieme Handleiding Over Webshop Interne Link Structuren voor SEO

Elke webshop staat bol van de interne linken. Maar weet je ook dat ze cruciaal zijn voor SEO? Google gebruikt ze om je webshop te begrijpen en jouw shop zoekwoordposities toe te kennen. Hieronder kan je antwoord vinden op vragen als: Wat zijn interne linken? Hoe bouw ik een sterke SEO gerichte interne link structuur voor mijn […]

Webshop SEO URL Structuur Bepalen? Voorbeelden, Problemen en Oplossingen

De URL structuur van een webshop is cruciaal voor een hoge omzet. Voornamelijk, omdat je SEO afhankelijk is van de webshop URL structuur. Een URL structuur geeft weer welke pagina “onder” welke andere pagina vallen. Bijvoorbeeld dit: www.website.nl/pagina-1/pagina-2/pagina-3. Bijvoorbeeld www.klikproces.nl/linkbuilding of www.klikproces.nl/linkbuilding/slimme-linkbuilding-strategie/ Hierover zijn veel vragen als: [list type=”list-type2″ title=””] Waarom is de URL structuur zo belangrijk […]

Linkbuilding Experiment: Niche Domineren met Alleen Niet-Relevante Linken

Bij Klik Proces houden we van experimenten. Sterker nog, wij denken dat ze noodzakelijk zijn in het SEO vakgebied. Niets is zo veranderend als SEO met Google die dagelijks het algoritme update. Daarom hebben we besloten het meest gehoorde Google advies op de proef te stellen: Creëer alleen relevante branchegerelateerde backlinks om jouw website hoog in […]

Jouw Webshop op een Subdomein of in een Map?

Als je een webshop online zet, kan dat op 2 soorten domeinen. [list type=”list-type1″ title=””] Hoofddomein Subdomein [/list]   Beide manieren hebben voor- en nadelen die hieronder staan toegelicht. Dat voorop gesteld heeft Google hier zelf ook direct antwoord op gegeven, waarbij het antwoord is: er is voor ons geen verschil tussen een subdomein of hoofddomein […]

Algemene Technische SEO Optimalisatie voor Webshops

Technische optimalisatie van je webshop is cruciaal om te scoren in Google. Gelukkig zijn er heel veel zaken die je eenmalig goed moet instellen en die vervolgens altijd op elke pagina kloppen. Hieronder een overzicht van al die aspecten. Vergis je niet. Dit zijn belangrijke details die op alle pagina’s terugkomen. Deze “details” kunnen je […]

Complete Uitleg Over Robots.txt voor Webshops

Iedere webshop zou een robots.txt bestand moeten hebben. Niet alleen kan je hier heel veel belangrijke dingen instellen voor SEO, ook kan het invloed hebben op de snelheid van je webshop. Hieronder vind je de complete uitleg over wat dit bestand is, waarom het zo belangrijk is en hoe je dit inzet voor SEO. Let […]

Complete Uitleg van (XML) Sitemaps Voor Webshop SEO

Een sitemap is een gestructureerde weergave van je website. Een blauwdruk die precies vertelt welke pagina zich waar bevindt. Er zijn 2 soorten sitemaps: een on-site sitemap en een XML sitemap. On-site Sitemap voor Webshops De on-site sitemap is een sitemap die op je website staat. Meestal staat er een link naar de sitemap helemaal […]

Het Rhyme-As-Reason Effect – Bewezen en Gecheckt

Oke, we gaan van start. Laten we bij het begin beginnen, waarbij we gaan kijken naar het belang van rijmende zinnen. [list type=”list-type1″ title=””] Waarom werken rijmende zinnen zo goed? Wat is gedachte daarachter? Zijn er succesvolle voorbeelden? [/list]   Belangrijke vraagstukken, maar antwoord ontdekken gaat lukken. We nemen je aan de hand en we […]

Hoe Krijg ik Mijn DA, PA, TF en PageRank Omhoog?

Elke maand spreken we vele ondernemers en marketeers. Tijdens deze gesprekken blijven 3 specifieke maar terugkomen: Hoe kan ik mijn MOZ DA (domain Authority) PA (Page Authority) verhogen? Hoe kan ik mijn TF (Trust Flow) verhogen? Hoe kan ik mijn Google PageRank verhogen? Iedere keer als ik één van deze vragen krijgt wordt ik weer [...]

‘Google Mijn Bedrijf’ Account voor Webshops: Waarom het Cruciaal is

‘Google Mijn Bedrijf’ (ook wel Google My Business of GMB genoemd) is een service van Google. Het is dé service van Google als het gaat om bedrijfsinformatie en scoren op bepaalde zoekwoorden. Veel webshop eigenaren denken dat een Google Mijn Bedrijf account geen zin heeft, omdat ze werken in e-commerce. Maar niets is minder waar. En je […]

Enige E-commerce SEO Handleiding Die Je Ooit Nodig hebt

Wanneer je een webshop hebt, wil je dat die vindbaar is in Google. Want meer bezoekers = meer omzet. Meer omzet = meer winst. En daar doen we het voor. Daarnaast reduceer je een risico. Als webwinkel eigenaar wil je niet afhankelijk zijn van 1 verkeersbron. Je wilt niet alleen maar AdWords, Facebook of affiliate campagnes draaien. Je wilt een […]

Sitelinks: De Linkjes Onder Je (AdWords) Resultaat in Google

Een veelgestelde vraag is hoe krijg ik die linkjes onder het Google resultaat? Want een resultaat met linkjes daaronder is groter en meer opvallend dan een resultaat zonder linkjes. De linkjes onder je resultaat noem je sitelinks. Google zegt zelf over sitelinks: We tonen alleen sitelinks voor resultaten wanneer we denken dat dit de bezoeker helpt. [...]

Afgerond Brancheonderzoek: Hoe Banken en Verzekeraars Miljoenen Mislopen Door Onvolledige SEO

De banken- en verzekeringsindustrie is gigantisch. Ieder jaar gaan er tientallen of honderden miljarden in om. De bedrijven in deze takken zijn doorgaans groot, echt heel groot. Zeker, omdat veel verzekeringsbedrijven en banken uiteindelijk weer onder één overkoepelende organisatie vallen. Waar je in dit artikel antwoord op krijgt: [list type=”list-type1″ title=””] Waarom banken en verzekeraars […]

Ontdek Exact Hoe Wij een Website in de Bouwsector Hoog in Google Krijgen

Bij Klik Proces houden we van transparantie. Daarom willen we graag een voorbeeld laten zien van een website die stijgt in Google en je meenemen door de maanden heen. We hebben een intern projectje opgezet, waar we een paar uur per maand aan besteden. Afhankelijk van wat er moet gebeuren zijn er verschillende mensen mee […]

Meest Complete YouTube en Google Video SEO Handleiding

Dat de impact van YouTube en social media groot is, hoeft niemand meer te vertellen. We zien dat in ons dagelijks leven vaak genoeg voorbij komen. YouTube heeft oneindig veel mogelijkheden en bereikt ook oneindig veel bezoekers. Een deel van deze bezoekers is ongetwijfeld geïnteresseerd in de diensten of producten die jouw bedrijf aanbiedt. Sommigen [...]

17 Cruciale Tips Voor Jouw Perfecte (SEO) Domeinnaam

Het verzinnen van de juiste website naam (=domeinnaam) is lastig. Erg lastig zelfs. Jouw bedrijf blijft de komende jaren verbonden aan die ene naam. Het is een naam die overal terugkomt: op visitekaartjes, posters, in je e-mail handtekening, social media. Eigenlijk overal waar je reclame maakt. Je wilt een unieke website naam hebben die opvalt, onthouden [...]

9 Verkiezing Voorspellingen van 15 Maart 2017 op Basis van Google Data

Kan je via Google de verkiezingen voorspellen? Een interessant vraagstuk. Dat zou een behoorlijke gamechanger zijn. Wat als dat kan op een zeer eenvoudige manier? Niet door ingewikkelde berekeningen, maar door simpelweg enkele termen in te voeren en de uitslag te zien. Dat zou bizar zijn. Het is Google al eerder gelukt! Bijvoorbeeld bij de Amerikaanse […]

Directory Linkbuilding in 2018: Uitleg, Tools en 100 NL Directories

Iedere linkbuilder maakt wel eens gebruik van directories. Wie wil er nu niet zijn link gratis aanmelden op een relevante website? Maar zijn directories niet gevaarlijk en een linkbuilding tactiek uit 2012? Hoe zit het precies? Welke directories zijn er en welke zijn slim om te gebruiken en welke niet? Hieronder vind je exact hoe [...]

SEO Casestudy: Van 0 Naar 100.000 euro Per Maand in 4 Jaar

In december zijn we benaderd door 2 investeerders die een nieuw bedrijf wilden beginnen in Nederland. Het bedrijf moest actief worden in 1 plaats en de toekomstvisie is een keten in elke grote plaats van Nederland. Het bedrijf levert diensten in een straal van ongeveer 30 kilometer rondom de plaats waar ze actief zijn. In december, na exact 12 maanden [...]

SEO Humor: 66 Slechtste SEO en Google Grappen op een Rij

SEO humor. Kantoorhumor speciaal voor iedereen die elke dag in een haat-liefde verhouding met Google heeft. Er zijn wat slechte grappen te maken over SEO, Google, PPC. Dat is maar goed ook, want iedereen moet blijven lachen. Of je nu bovenaan of onderaan (is er een onderaan in google?) staat in Google. Hieronder een verzameling van […]

20 Hardnekkige Linkbuilding Mythes Die Nu Moeten Stoppen

Om de een of andere reden zijn er nog altijd mythes over linkbuilden die maar niet stoppen. Sommige van deze mythes komen vanuit oude linkbuilding technieken, andere van het blindelings volgen van wat Google zegt en de laatste paar zijn gewoon verzonnen. Hieronder een overzicht van 20 linkbuilding mythes die echt heel snel moeten stoppen.   […]

Effectieve AdWords Advertentie Schrijf Technieken (7/9)

In deze pagina staan alle schrijftechnieken beschreven waarmee je een BIJZONDER effectieve advertentie kan schrijven. Een overzicht van alle technieken die beschreven staan. Er zijn twee bijzondere technieken die zeer weinig worden toegepast! Deze twee technieken zijn: Wees helder en wees specifiek. Dat is het… simpel nietwaar? Dat lijkt misschien zo, in de praktijk valt […]

AdWords Advertentie Testen Draaien (9/9)

AdWords testen draaien is DE manier om jouw AdWords advertentie effectiviteit te blijven verhogen en tegelijkertijd meer over je (potentiele) klant te leren. Als je deze handleiding hebt gevolgd om jouw AdWord advertentie op te stellen, dan weet je dat er een aantal aannamen zijn gemaakt wat betreft de advertentie inhoud. Met name over de […]

AdWords Advertentie Doelgroep Bepalen (4/9)

Een doelgroep zijn mogelijk afnemers van de producten of diensten die jij verkoopt. Een voorbeeld van een doelgroep beschrijving is: Vrouw, leeftijd in de 30 jaar, met € 50.000 bruto inkomen, een man en een hond, woonachtig in Amsterdam. Voor deze handleiding delen we de diverse doelgroepen in op basis van het AIDA formule. Elke […]

Opbouw van een Effectieve AdWords Advertentie Tekst (6/9)

In dit hoofdstuk wordt uitgelegd hoe je op de meest effectieve manier een AdWords advertentie indeelt en waarom deze manier zo effectief is. Je leert een dialoog aan te gaan met de bezoeker en een onweerstaanbaar aanbod te tonen. In deze handleiding laten we alle sitelinks, recensies, Google+ volgers, telefoonnummers, enz. buiten beschouwing. Niet omdat […]

AdWords Advertentie Samenstellen – Wat Ga Je Vertellen? (5/9)

In alle voorgaande hoofdstukken heb je alle informatie verzameld die nodig is om een AdWord advertentie op te gaan stellen. Nu is het zaak om het kaf van het koren te scheiden. Wat wil jouw doelgroep horen om over te gaan tot een aanvraag? Concurrentie Analyse Als jouw AdWords advertentie online staat, concurreert deze met […]

Zeer Effectieve AdWords Advertentie Teksten Schrijven (1/9)

Dit is een complete handleiding om zeer effectieve AdWords advertentie teksten te schrijven. Hier tref je de nieuwste methoden en technieken aan om een AdWords advertentie te schrijven met een uitgebreide uitleg, voorbeelden en valkuilen. Door het volgen van deze handleiding kan jij een BIZAR hoog AdWords advertentie rendement behalen voor jouw bedrijf. Hoger aanvraag […]

AdWords Advertentie Waarde Propositie (3/9)

Maak jouw advertentiebelofte zo waardevol mogelijk! Dit doe je door de meest waardevolle eigenschappen van jouw bedrijf en product in de advertentie te benoemen. Om te bepalen welke eigenschappen het meest waardevol zijn, worden eerst alle potentiële eigenschappen van jouw bedrijf en product verzameld. Vervolgens worden ze geprioriteerd, zodat je weet welke je het beste […]

Sterke AdWords Advertentie Woorden (8/9)

In dit hoofdstuk worden de principes uitgelegd van sterke AdWords advertentiewoorden met daarbij talloze voorbeelden die je direct kan gebruiken of je kunnen inspireren tot iets nieuws. Let op! Er zijn geen 100% werkende regels wat betreft sterke woorden. Er zijn altijd situaties te bedenken waarin een hieronder beschreven sterk woord eigenlijk best zwak is […]

AdWords Advertentie Landingspagina’s Begrijpen (2/9)

Een landingspagina is een website pagina waar een bezoeker op terecht komt nadat er op een Google zoekresultaat is geklikt. In het geval van deze AdWords advertentie handleiding gaat het om de pagina waar de bezoeker terecht komt na het klikken op jouw AdWords advertentie. Het lijkt in eerste instantie misschien vreemd dat dit de […]