Geheime Nieuwe Linkbuilding Tactiek Met Absurde Resultaten

by Bart van der Meer juli 08, 2019
Linkbuilding Inspiratie

Innovatie Staat Nooit Stil Ook Niet in de SEO Branche. Hier Inspiratie Door een Gloednieuwe Linkbuilding Tactiek met Bizarre Resultaten.

Transcriptie: Geheime Nieuwe Linkbuilding Tactiek Met Absurde Resultaten

Hey, mijn naam is Bart van Klik Proces en ik ga het hebben over hoe drie bedrijven een onbekende linkbuilding tactiek toepassen en daar bizarre resultaten mee halen.

Welkom bij Klik Proces met informatie over betere rankings, meer bezoekers en een hogere omzet. Elke werkdag praktisch advies voor meer organische groei via SEO, conversie optimalisatie, YouTube en Voice.

Dus ik ga je precies laten zien hoe die bedrijven precies zijn gegroeid in de afgelopen jaren, hoe explosief dat wel niet is geweest en hoe dit jaar aan kan zetten om heel creatief na te denken over linkbuilding. Maar voor alle duidelijkheid, de linkbuilding tactiek is zo effectief en zo onbekend, dat ik op dit moment niet bereid ben om die prijs te geven. Maar wat ik wel hoop is dat dit verhaal je aan gaat zetten om heel creatief en out-of-the-box te denken wat betreft jouw linkbuilding activiteiten en misschien kan je wel vergelijkbare resultaten halen.

Laat ik even beginnen bij de kleinste en dan zie je dat het verkeer in de tienduizenden zit, maar dan zie je ook dat ze pas sinds ongeveer twee jaar echt zoveel backlinks binnenkrijgen. Maar diezelfde strategie wordt ook toegepast door een ander bedrijf. En die zit al in honderdduizenden bezoekers per maand, alhoewel ze wel een kleine klap hebben gehad door de laatste update, maar ook als je hier ziet hoe die linken toenemen en hoe gigantisch veel ze er nu al hebben. Het is echt niet normaal. Maar het allermooiste voorbeeld is misschien wel deze, die echt maar blijft knallen en blijft knallen met die backlinks en die site trekt miljoenen bezoekers per maand aan. Belangrijk daarbij op te merken is dat deze bedrijven dus alleen die ene tactiek toe zetten om hun heel website te laten groeien. Het is de enige tactiek die wordt gebruikt. En er komt nog iets moois bij. Want deze tactiek kan je dus zowel actief inzetten, als passief. En wat je hier zo ziet, die drie gigantische groeiende lijnen. Die zijn waarschijnlijk alleen maar gekomen door het passieve gedeelte van deze linkbuilding strategie. En dat maakt het misschien nog wel ongelofelijker. Dat ze dit voor elkaar hebben kunnen krijgen door één tactiek toe te passen en dat nog passief ook. En in feite wat dit type linkbuilding inhoudt is dat ze een bepaalde vorm van content hebben gevonden waar mensen dus gewoon heel erg graag naar willen linken en dat ze dat dus actief doen terwijl je niet bedrijven actief benadert. Want je ziet hoe het groeit en dat komt alleen maar omdat gewoon steeds meer en meer mensen naar dat stuk content of verschillende stukken content linken omdat ze dat gewoon graag willen.

En wat dus ook belangrijk is om te weten is dat ik dus nog nooit iemand gehoord heb over deze content en dan ook nog een specifiek over deze content inzetten als linkbuilding strategie. Wat je dus zowel actief als passief kan inzetten. Dus weet dat er ook gewoon in de SEO industrie en in het linkbuilding gedeelte van de SEO industrie nog steeds geïnnoveerd wordt, dat er nog steeds dingen te ontdekken zijn en dat het nog steeds slim is om bepaalde bedrijven in de gaten te houden. Bedrijven die veel backlinks krijgen, om te ontdekken kan ik reverse-engineeren hoe ze die binnen krijgen en of ik daar iets van kan leren. Want zoals je ziet valt hier zeker wat van te leren.  En als je ook zulke resultaten wil probeer dan goed na te denken over wat voor soort content blijft eigenlijk op lange termijn interessant, is evergreen, daar hebben we een andere video over gemaakt. En wat voor soort content blijft eigenlijk jaar na jaar linken aantrekken. Zodat je ook deze groei passief kan krijgen naar jouw website of shop. Ik hoop dat dit je geïnspireerd heeft. Weet dus dat je altijd moet blijven nadenken, dat er echt nog dingen te ontdekken vallen en dat er echt nog manieren zijn die niet zoveel worden toegepast. Elke branche blijft innovatief en de SEO branche is daar niet anders in. Ik zou zeggen, zet hem op, veel succes. Ga nadenken, ga analyseren en ik hoop natuurlijk dat je de volgende keer weer kijkt, luistert of leest. We hebben nog veel meer advies, inspiratie en case-studies over SEO, conversie optimalisatie, YouTube en Voice.

Social Shares

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *