Gebruik Hindsight Bias om Jouw Conversies te Verhogen

by Bart van der Meer september 21, 2018

[vc_row][vc_column][vc_column_text dp_text_size=”size-2″]

Gebruik Hindsight Bias om Jouw Conversies te Verhogen

Je wilt de conversie van je webshop verhogen? Dat kun je op verschillende manieren doen, het inzetten van een Hindsight Bias is er daar één van.

Wat is een Hindsight Bias?

Wanneer mensen een gebeurtenis als voorspelbaar zien nadat de gebeurtenis heeft plaatsgevonden, wordt een hindsight bias genoemd. Mensen denken dus dat zij vooraf al wisten wat de uitkomst was. Hierdoor worden mensen vaak overmoedig doordat zij steeds meer uitgaan van hun eigen gevoel.

Hindsight Bias Voorbeeld

 

Tips Hoe je Hindsight Bias Toepast om Conversies te Verhogen

Het toepassen van een psychologisch effect in jouw webshop is een goed idee.
Maar hoe kan je dit het beste doen?[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Social Shares

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *