Wat is de Power of Three en Hoe Gebruik Je Dit Online?
Gebruik Power of three om Jouw Conversies te Verhogen
De power of three is een krachtig middel om jouw business te laten toenemen. Door erachter te komen wat de power of three is kun jij sneller van bezoekers klanten maken.
Wat is Power of three
De power of three beschrijft hoe mensen horen en kiezen graag voor zaken die in 3 zijn opgedeeld, beschreven of besproken.
Power of three voorbeeld
Onze hersenen evolueerden op een manier om ons te beschermen tegen schade. Als onderdeel van ons beveiligingssysteem houden we van keuzes. We weten dat als we geen keuze hebben in een gevaarlijke situatie, we er misschien geen uitweg uit zullen vinden. Aan de andere kant weten onze hersenen ook dat als we te veel keuzes hebben, we vaak in de war raken. Als we in de war zijn, kunnen we de verkeerde keuze maken, wat ons ernstige schade kan toebrengen. Dit betekent dat het brein graag keuzes heeft, maar niet te veel keuzes. Dat brengt ons terug naar Goldilocks. Drie keuzes stellen ons in staat om degenen te vermijden die te warm en te koud zijn, te groot en te klein, en selecteer degene die precies goed is. Om dit beveiligingsmechanisme in het menselijk brein aan te boren, zouden marketeers deze kracht van drie moeten herkennen die in bijna alles is ingebouwd.
Power of three Tips
Zoals je uit het bovenstaande kunt opmaken moeten er altijd 3 keuzes zijn. Maar hoe doe je dit duidelijk weer geven op je website?
- Maak gebruik van tabellen op je website zodat mensen eenvoudig de verschillende producten of diensten met elkaar kunnen vergelijken.
- Zorg ervoor dat je maar 3 verschillende soorten van een product of dienst hebt.
- Maak goed de verschillen duidelijk tussen de 3 producten of diensten.