SEO Titel 2x Effectiever Maken met 1 Simpele Tip
Ontdek 1 Eenvoudige Tip om Vandaag nog Jouw SEO Titel 2x zo Effectief te Maken.
Transcript: SEO Titel 2x Effectiever met 1 Simpele Tip
Hoi, mijn naam is Bart van Klik Proces en ik ga je precies vertellen hoe je jouw SEO-titel twee keer zo effectief kan maken door één simpele tip te gebruiken. Ik ga je precies uitleggen wat die tip is, hoe je ‘m toepast en waarom die zo effectief is. Dus als je regelmatig SEO-titels schrijft of wil verbeteren dan ga je heel veel hebben aan deze tip. En het mooie is, deze tip is nog eens heel simpel ook. Pak je SEO-titel erbij en kijk of er een effectief inspirerend bijvoeglijk naamwoord staat in die SEO-titel.
En een bijvoeglijk naamwoord is een woord wat je meestal voor het onderwerp zet en dat maakt het net even wat interessanter. Dat zorgt ervoor dat mensen net even nieuwsgierig zijn en het geeft een extra lading aan eigenlijk wat je toch al wilde vertellen. Hier heb ik een paar voorbeelden van hele effectieve bijvoeglijke naamwoorden. En op onze site kan je een lijst downloaden van meer dan 100 hele effectieve bijvoeglijke naamwoorden, kan je precies pakken wat voor jou op dat moment geschikt is. Maar ik zal er even een paar toelichten. Kleine woorden zoals geheim, simpel, controversieel, nieuw, uniek, briljant, waanzinnig, dat zijn kleine woorden en als je die toevoegt dan krijgt die SEO-titel toch een hele andere lading.
En dat kan weer zorgen dat er meer mensen naar je doorklikken dus je krijgt sowieso meer bezoekers en dat kan je ook nog eens helpen in je Google rankings. Denk bijvoorbeeld aan deze SEO-titel, 10 methodes om af te vallen, is op zich duidelijk maar als je daarvan maakt: de 10 nieuwe methodes om af te vallen, dan is dat net een haartje beter. Of van de titel, 1 ding wat je van Pieter Zwart kan leren, maken we de titel, 1 briljant ding want je van Pieter Zwart kan leren. Ook dat zorgt ervoor dat het net een klein beetje interessanter is en dat je toch nieuwsgierig wordt van ja wat is dat ene briljante ding dan. Net als de titel, de groeistrategie van bol.com uitgelegd en daar maken we van, geheime groeistrategie van bol.com uitgelegd.
Dus je merkt dat door net zo’n woordje toe te voegen eigenlijk de interesse of de nieuwsgierigheid behoorlijk extra wordt opgewekt. Dus één woordje kan een best wel groot verschil maken. Dus ik zou goed kijken naar wat is je SEO-titel op dit moment, wat voor bijvoeglijke naamwoorden gebruiken concurrenten misschien en ga die bijvoeglijke naamwoorden toevoegen aan de SEO-titels waar dat kan want ik garandeer je dat daarmee je click-through-rate flink omhoog zal gaan. En kleine dingen kunnen soms een groot verschil maken dus ik zou zeggen pak de belangrijke SEO-titels erbij en ga aan de slag. En ik zie je natuurlijk graag weer terug want we gaan het nog veel meer hebben over Voice, over YouTube, over conversie optimalisatie en uiteraard over SEO.